Prigovori

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/22 i 59/23) obavještavaju se potrošači da prigovor na usluge društva Komunela d.o.o. mogu podnijeti u pisanom obliku:

• osobnim dolaskom na adresu: Tribje 2, Umag
• putem pošte na adresu: Komunela d.o.o., Tribje 2, Umag
• na e-mail parking@komunela.hr

Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte, odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.

 

Reklamacije

Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača potrošača (Narodne novine br. 19/22 i 59/23) obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, ako trgovac potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku od 15 dana, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Komunela d.o.o.:

• osobnim dolaskom na adresu: Tribje 2, Umag
• putem pošte na adresu: Komunela d.o.o., Tribje 2, Umag
• na e-mail adresu: parking@komunela.hr

Povjerenstvo mora odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

 

Uprava Društva Komunela d.o.o.